24.05.2019

Gündeme Dair Bir Fıkra

İstanbul Seçimlerinin İptaline Dairdir.

Hoca'nın kadılığı esnasında birisi gelip: 
"Efendi! Kırda sığır yayılırken bir alaca inek, galiba sizin olmalı, bizim ineği karnından kakıp öldürmüş. Buna ne lazım gelir? deyince Hoca:
— Bunda sahibinin ne kabahati var? Hayvandan kan davası edilmez a!.." demiş. 
Bu sefer herif: "Ben yanlış söyledim. Benim inek sizinkini öldürmüş." deyince Hoca:
"Ha!.. O vakit mesele çatallaştı. Bana, şu raftaki kara kaplı kitabı indiriverin, bakayım!" demiş.
Şimdi bu fıkradan yola çıkıp ülkemizi bir süredir meşgul eden siyasi gündeme dair tespitler yapardım ama serde memurluk var yapamam. Onu da siz yapın artık.

Gelmişken bunları da okuyun

Kimim Ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerli. Lütfen yazıyla ilgili görüşlerinizi bizimle paylaşınız.