13.06.2019

Sınav Duası


 
12 TM
Hafta sonu sınav var.
Dile kolay 2,5 milyon öğrenci daha güzel bir gelecek için ter dökecek.

Bu aralar adı "YKS" olan bu iki basamaklı sınav sistemini sık sık eleştirsek de onları sınava hazırlamak için elimizden geleni yaptık.
Öğrencilerim adına ben de heyecanlıyım. Özellikle bu yıl haftanın 8 saati beni dinlemek zorunda kalan 12 TM sınıfı için.
TM sınıflarının biz edebiyatçılar için yeri her zaman ayrıdır.
Hepinizi çok seviyorum.
Her şey gönlünüzce olsun deyip duama geçiyorum :)

Allah, sınava girecek tüm gençlerimizi  
Müfredat dışı sorulardan;
İki seçenek arasında kalmaktan;
Hadi kaldın diyelim, yanlış cevaba meyletmekten;
ÖSYM’nin "şöyle bir şey denesek mi" hevesinden;
Okunduğunda kitap bitirmiş hissi veren paragraflardan;
Kenarda köşede kalmış eser ve yazarlardan;
"Böyle soru çıkmaz" diyen hocanın öz güveninden;
Tek bacağı kısa öğrenci sıralarından;
Topuklu ayakkabı giyen gözcülerden;
Düğün konvoyunu sınav saatine denk getirmekle yetinmeyip okulun çevresinde korna çalarak tur atanlardan;
Beklentiyi yükselten Boğaziçi, ODTÜ vb. mezunu akrabadan;
Korusun, amin :)


Gelmişken bunları da okuyun

Kimim Ben?
Kadın Olmak
Aşk, İhanet, Cinayet vs.
Ölümsüzlük
Bir Tiryakinin Hezeyanları
Medyum Şair!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerli. Lütfen yazıyla ilgili görüşlerinizi bizimle paylaşınız.